onsdag den 3. juli 2013

Mor datter dag!

Hej alle,

Idag har jeg haft en rigtig hyggelig dag med min mor! Vi startede med at køre ind til byen for lige at ordne nogle ting kl 10 og så tog vi ellers på fisketrovet. Tror næsten jeg ribbede en hel H&M for ting til 50 og 30 kr. de har nemlig suuuuuper godt udsalg lige nu. Jeg stod og manglede nogle sommerbluser fordi vi snart rejser til kreta og tjaa, plejer altid lige at få lidt nyt tøj inden vi rejser. Fik også noget undertøj og sådan noget. Efter at vi havde gået lidt rundt på fisketorvet gik vi på joe and the juice - jeg ELLLLLLSKER deres mad og drikke så det skulle jeg lige fremvise for min mor, så vi delte to sandwichs og en juice - arrrrggggh det smager bare så godt! Efter det tog vi hjem og der var kl 16! vildt men det var virkelig hyggeligt!

Her er nogle billeder af det jeg fik

Denne super enkle lidt gennemsigte bluse med en fin detalje på ryggen

Der er nærmest sådan et ''hul'' på ryggen hvor bh'en sidder og det syntes jeg bare er super fint - den kostede 50 kr. 

Jeg tænkte på at man kunne have denne inde under blusen - prøvede det i butikken og det så super sødt ud - den kostede 70 kr mener jeg


Denne super fine lillae bluse med nogle søde blonder - kunne slet ikke stå for den og så kun til 50 kr. det er sale der vil noget


Denne bluse er egentligt kaki grøn - og så har den en slags halskæde som sidder på blusen hele vejen rundt om halsen. Det er sådan nogle sten som glimter rigtig meget og det kan jeg rigtig godt lide! Den kostede også kun 50 kr.

Tja

Bare lige et billede af mad og drikkelse!
Vender tilbage imorgen aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar