tirsdag den 2. juli 2013

Så blev man syg...

Hej alle,

Her i sommerferien skal jeg rimlig meget - igår var jeg jo hjemme hos Emma hvor jeg blev og sov. Jeg vågnede op her i morges fordi jeg havde det rigtig dårligt.. Det resulterede i at jeg kastede lidt op og sådan.. Ikke spor rart.. Min mor kom så og hentede mig, fordi jeg ikke kunne klare togturen på 20 min hjem.. Da jeg kom hjem satte jeg mig under min dyne og så film og gossip girl - og det er egentlig det jeg har brugt min dag på.

Når jeg er syg - så prøver jeg på at spise rigtig meget frugt og drikke en masse vand. Frugt fordi det er godt at få nogle vitaminer og vand fordi det renser ud i kroppen.

Igår var det super hyggeligt - det var stille og roligt og sjovt at møde nogle af Emmas venner.

Lige for tiden har jeg et lille flip med High School Musical

Men vi ses, håber jeg er rask imorgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar