fredag den 5. juli 2013

væk fra bloggen i to dag..

Hej alle,

Undskyld jeg lige har været væk her et par dage.. Men jeg har været nød til at overgive mig mod min influenza lingende sygdom jeg har fået.. Jeg er blevet forkølet og så render jeg rundt med ondt i hele kroppen samtidig og mit ene øre gør også ondt.. Det er noget værre noget.. Vi skal snart på ferie og jeg vil virkelig godt være rask.. Vi skal flyve i 3 timer først, så mellemlande have 45 min til at skifte fly til og så skal vi så med endnu et fly i 40 min.. Jeg har nogle problemer med mine ører og her i juleferien havde jeg mellemøresbetændelse (noget som jeg får mindst så gange om året..) Jeg er lidt nervøs for flyveturen.. Ondt i ørerne er nemlig altid noget jeg har når vi flyver.. Jeg har flere gange fløjet hjem med mellemøresbetændelse og det gør så meeeeega ondt.. Jeg håber bare på at jeg når at blive rask!

Dagene herhjemme for jeg tiden til at gå med gossip girl - hvilket jeg er stor fan af, det er dog kun noget jeg ser når jeg har ferie.

Men tja - syntes lige i skulle høre fra mig og vide at jeg ikke var død

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar