søndag den 5. maj 2013

Galla kjole og Fysik dag...

Hej alle,

Idag er vi jo kommet tilbage til efterskolen. Inden var jeg dog i Roskilde med Victor og hans mor, for Victor skulle have nogle nye shorts. Efter vi havde købt det på Ro's torv, så tog vi til gågaden, hvor vi gik lidt rundt. Her fik jeg købt min galla kjole. Victor spurgte mig til galla i sidste uge, så tænkte at det var en god ide at han var med ude for at købe kjolen, så han vidste hvad jeg skulle have på. Kjolen købte jeg i Gina Tricot kjolen kan i se Her. Syntes den er super fin, ikke for meget ikke for lidt. Den bliver super fin med en fin halskæde. Da vi var færdige der, blev vi kørt til efterskolen.

Lige nu sidder vi på sidste time af alt fysikken for idag. Det har egentligt været spændende nok, syntes ikke det har været kedeligt, men det har været hårdt at skulle koncentrere sig så lang tid. Vi har om atom og kernefysik lige nu. Hvor vores nye vikar lige er trådt ind som lærer og lige fortæller lidt om noget han ved meget om. kl 21 går Emma og jeg ned og træner. Der er jo nogle som skal på ferie i år.

Tror jeg vil smutte nu, selvom jeg ikke rigtig fatter hvad ham her vikaren taler om lige nu. Han står og taler om massere af tal og formler. Som jeg ikke kan bruge til noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar