søndag den 19. maj 2013

Konfirmation igår

Hej alle,

Igår var jeg til konfirmation i Bakkebølle ved Vordingborg. Det blev holdt i en spejder hytte ude ved vandet. Det var super hyggeligt. Og vejret var FANTASTISK!!! Vi var næsten udenfor hele dagen. Det var en konfirmation, hvor børnene egentligt bare måtte lave det de ville, der var jo vand, skov, hytte lige ved siden af os uanset hvor vi gik hen. I hvert fald var det virkelig hyggeligt, vi var ikke mere end 20 mennesker.

Imorgen skal vi tilbage til skolen. Tror det så er onsdag vi skal til tysk skriftlig...

Her er lidt billeder fra igår

Selvom de kun tog en time af køre der ned, så var ventetiden lang

Her er lidt udsigt fra hytten, det startede med gråt vejr, men en time senere kom solen  

Jeg fandt et sted ude i skoven hvor der var en hele masse små blomster. Og jeg besluttede mig for at lave en blomsterkrans. Resten af dagen blev jeg kaldt blomsterbarn

Her er den helt fantastiske solnedgang. 

Efter som at solen skinnede, fik jeg sol. Egentlig ikke så mærkligt 
Vi ses snart igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar