mandag den 20. maj 2013

Mandag..

Hej alle,

Sikke et godt vejr det er! Har siddet udenfor siden kl 11. Elsker vejret når der kun er lidt skyer på himlen, for så kan man nemlig blive brun i mellem. Jeg har siddet udenfor fordi jeg skriver tysk disposition. Jeg hader tysk, virkelig hader det. Men den skal jo skrives. Jeg holder dog nogle pauser en gang i mellem, bare for det ikke bliver at for udmattende. Jeg har i en pauserne lagt neglelak, den er en lys lilla, den er super fin. Jeg er bare mega dårlig til at ligge og have neglelak på. Når jeg putter det på er det over alt bagefter. Men jeg tænkte at hvis jeg nu lagde det og skrev videre på tysk dispositionen, kom det vel ikke neglelak ud over det hele. Haha og det lykkes sådan nogen lunde.

Jeg elsker at sidde uden for når det er sommer. Fuglene pipper, solen skinner og man kan høre vinden rasle. Elsker det!!!

I aften skal vi tilbage til efterskolen, glæder mig faktisk lidt, for skal være der i weekenden (24-26 maj) D. 26 maj er der noget som hedder slotsløbet, det er en løb, hvor alle mennesker kan tilmelde sig. Det har start og slut på vores slot. Derfor er alle idræt elever også tilmeldt, hvilket jeg så også er. Emma og jeg har dog aftalt at vi ikke skal løbe de 5 km. vi er blevet tilmeldt, men bare gå dem. Man kan enten løbe, 5, 10 eller 21,5 km. Man vælger selv.

Nu vil jeg forsætte med dispositionen.....

Her er lidt billeder fra idag
Mad

Berlin pensum 

Der skrives 

Har da fået lidt sol her de seneste uger 

Negle 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar