lørdag den 11. maj 2013

New in!!

Hej alle,

Nu er det jo ved at blive sommer, og de eneste lukket sko jeg sådan havde var mine nike air max 1, som er sorte med leopart mønster  på, og de er altså allllt for varme lige nu. Derfor spurgte jeg min mor om jeg ikke måtte få et par sommersko. Jeg har længe gået og kigget på nogle sommersko, som ikke var så varme og jeg faldt rigtig mange gange over adidas'es ''Adistar Racer'' i lilla, det er en sommer farve som ville kunne gå med cirka alt mit tøj. Igår var jeg så ude og prøve dem, bare lige for at se om det var noget. Og de sad bare super fint og var super dejlige at have på. Så jeg var fast besluttet på at de var dem jeg ville have, men mine forældre syntes dog alligevel at vi lige skulle se os lidt omkring for at se om der var andre jeg kunne lide. Men hæhæ det var der ikke. Idag har jeg så været ude for at købe dem. Vi kørte først til rødover centeret hvor vi troede de havde dem i stadium, men det havde de ikke. Så de ringede for os til glostrup centeret hvor de havde dem. Vi fik dem så stillet til side, så vi kunne kommer og hente dem. Da vi kom der hen kunne de ikke finde kassen som var stillet til side og jeg tænkte bare ''fuck mit liv, de var bare de eneste sko jeg ville have...'', men efter en 10 min søgen fandt de dem på disken hvor de havde stået hele tiden. Jeg fik lige lov til at prøve begge sko og så købte vi dem ellers. Jeg er super glad for dem og glæder mig til at gå i dem fremover.

Imorgen skal vi tilbage til efterskolen, faktisk glæder jeg mig lidt, for på onsdag så er tre af de skriftlige overstået og så er der kun en af dem tilbage.


Her er lige et par billeder af mine nye sko

De kan købes i Stadium til 599 kr. 


Vi ses snart igen, nu vil jeg forberede mig lidt til engelsk eksamen. I kan følge med på min instagram: Natusji

Ingen kommentarer:

Send en kommentar