søndag den 26. maj 2013

Weekend på slottet!

Hej alle,

Har haft en super hyggelig weekend på slottet! Det startede med at vi fredag næsten alle tog til tølløse down town for at købe lidt hygge ind til weekenden. Fredag fik vi også svar fra gymnsaierne, men jeg har ikke været den heldigste... Jeg har siden 8'ende klasse ville gå på Gammel Hellerup Gymnasie og det var også det jeg søgte, men jeg kom ikke ind.. Og kom heller ikke ind på nogle af de andre fire gymnasier jeg havde søgt.. Jeg er så kommet ind på det åbne gymnasie som ligger i Sjælør.. Det er bare det eneste gymnasie jeg ikke ville på.. Jeg græd i fem timer, mens Victor var rigtig sød og bare var der og trøstede mig.

Om lørdagen var det bare lidt lave hvad du vil dag, nogle var i Roskilde og andre var på skolen. Om aftnen så vi Champions League, hvor vi hyggede med meeega mange chips og alt mulig andet.

Søndag (idag) har der været slotsløb på skolen, det er et løb som er for alle mennesker, det var mega hyggeligt! Emmas mor kom med frokost til os, det var virkelig lækker!!! Faktisk var der lodtræknings præmier til de heldige og det var jeg. Jeg vandt en HEL spegepølse, wow... AHAH det var nu meget sjovt.

Fløg min instagram hvor jeg ligger billeder ud: Natusji

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar