lørdag den 11. maj 2013

Inden efterskolen startede

Hej alle,

Jeg ville egentlig bare lige fortælle jer en lille ting. Jeg er ikke særlig stolt over det, men inden vi startede på efterskolen så gik tre drenge sammen for at skrive en sang/rap til efterskolen. De skulle bruge en pige stemme til at synge omkvæd, og de spurgte om jeg ikke havde lyst til det. Fordi jeg da vi startede på efterskolen jo var på musik-linjen. Kom lige i tanke om den sang her idag, om en måned er det 1 år siden vi indspillede den. Det er egentligt et meget godt minde. Det var super sjovt. Meningen var at vi skulle indspille den hjemme hos Jonas fordi han har sådan en ret god mikrofon. Og det gjorde vi så. Vi stod ude i hans skur i 6 timer tror jeg og optog den her sang. Det var helt vildt sjovt. De tre drenge Jonas, Alexander og Phillip, var ikke nogle jeg sådan havde snakket ret meget med inden vi indspillede sangen. Men sjovt var det. Udover at skulle indspille sangen så skulle vi optage en teaser så folk kunne se at den snart var på vej. Den optog vi også der. Jeg kan bare huske Alexander som løb ned af en bakke og lige pludselig falder han bare og ruller rundt. Vi havde taget Jonases hund Fila (tror jeg nok den hedder) med og lige pludselig var den væk, der stod vi på en mark og vidste ikke hvor hans hund var. Når men vi fandt hunden, men så var hundesnoren væk.... Så den skulle vi også lige finde den fandt vi så Heldigvis. Da teaseren så havde ligget ude i et stykke tid og vi havde været på bakken til en ''komsammen ting'' med nogle fra efterskolen, havde drengene tænkt sig at optage den rigtig video på bakken og det gjorde de så. Dog blev jeg væk fra dem så der er ikke ret mange klip af mig med i den video... Når men her er sangen http://www.youtube.com/watch?v=fu7WhmWvZ_k



Ingen kommentarer:

Send en kommentar