søndag den 2. juni 2013

27 til 31 maj - hvad skete der?

Hej alle,

Der er gået en helt uge siden sidst, hæhæ det må i undskylde!

Fra mandag til onsdag skrev vi dansk synopse så havde slet ikke tid til at blogge eller noget..

Torsdag og fredag havde vi linje dage - Idræt var på kanotur, det var så hyggeligt!! Vi skulle sejle i Susåen, ved ikke lige hvor vi startede eller hvor vi sluttede men det var som om vi sejlede ret langt! Fordi vi sejlede og der var rigtig meget sol fik vi rigtig meget sol første dag. Da vi havde sejlet det vi skulle den første dag. Stoppede vi ved en bål plads hvor vi skulle sove i telt om natten. Inden vi skulle sove var der nogle aktiviteter. Der var bla. en stafet hvor det galt om at man var delt op i hold og så skulle man være to og to i hver kano. Ude i vandet var der en båd man skulle sejle rundt om. Det hold jeg var på vandt! Senere var der en konkurrence hvor der var et vendespil oppe på toppen af en bakke og så skulle man løbe op og ned af den og få stik og alt det der. Da klokken var omkring 22 sad vi rundt om et bål og sang sange og spiste chokoladekiks. Dagen efter blev vi vækket og det var tid til at sejle videre. Vi sejlede i 1 1/2 time og på vejen så vi bare så mange smukke steder! men jeg har ingen billeder fra turen fordi jeg ikke turde have min iphone med. Men vi havde den mest fantastiske tur!

Her i weekenden har jeg bare været sammen med Victor, det har været super hyggeligt.

I næste uge starter de mundtlige eksaminer...

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar