lørdag den 29. juni 2013

Billeder fra ugen - set fra en iphone

Hej alle,

Da billederne fra mit kamera fylder for meget for i billeder fra min iphone
Sådan her så mit hår ud til galla

lige et galla billede

forret 


hovedret

en lille sang fra lærerne til os 

dessert

poser lige

lærerne dansede lige for os

mine piger

victor og jeg

og igen 

kontaktgruppe dag

kontaktgruppe dag

kontaktgruppe dag - noget af maden 

kontaktgruppe dag

mhhhh 

dessert på kontaktgruppe dag

kontaktgruppe møde 

da vi kom hjem kunne vi spille golf og det er victor pænt god til

Så fik vi da også lige vores trøjer - den få i af se imorgen 

Sport og spand

tur til sommerland sjælland

tur til sommerland sjælland

tur til sommerland sjælland

tur til sommerland sjælland

tur til sommerland sjælland

tur til sommerland sjælland

tur til sommerland sjælland

sport og spand - værelsesrengørning og pakke værelserne ned

afsted på outro tur

drengene hygger i teltet

aktivitets lege

aktivitets lege

Dette billede er gammelt men ville ligge det ind alligevel - det ligger bare midt i det hele...

vi satte to telte sammen.. det gik ikke så godt.. 

vi satte to telte sammen.. det gik ikke så godt.. 





Dimension 

Dimension 

Dimension 

Dimension 

Dimension 

Dimension 

Dimension 

Dimension - jeg har lige fået mit bevis

Dimension  

Dimension - lærerne som synger for os

Dimension - vi synger med og danser 

Dimension - vi synger med og danser 

Det var det skoleår - 10 måneder føles som to uger... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar