lørdag den 8. juni 2013

Lørdag

Hej alle,

Var måske lige lidt uopfindsom med overskriften men vil egentligt bare lige fortælle jer hvor mange blogindlæg jeg kommer til at lave i denne måned.

Pga. mine mundlige eksaminer har jeg ikke ret meget tid til at blogge.. Derfor vil jeg prøve så meget som muligt at få det gjort. Her på det seneste har jeg kun blogget i weekenderne (ved ikke om i har lagt mærke til det) Håber det er okay. Der vil når jeg stopper på efterskolen komme nogle bloginlæg med sommerferien hvad man kan, hvad man skal bruge hvis man skal på ferie og sådan noget. Det kan i se frem til.

I næste weekend skal jeg til frisøren og klippes!! Mit hår er blevet mega langt på 4 måneder. Så i næste weekend kommer der før og efter billeder og sådan noget!

Må hellere komme igang med at læse igen!

Vi ses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar