fredag den 7. juni 2013

Tilbage på bloggen

Hej alle,

Er nu tilbage på bloggen igen! Efter en travl uge har jeg slet ikke haft til til noget andet en skole og fælles aktiviteter på skolen. Og eftersom det er den sidste måned på skolen så er vi alle begyndt at være meget sammen igen - mest udenfor, fordi de er så godt vejr.

Som alle andre som læser til eksamen i denne tid har vi også læseferie. Nææhhh nej vi skal ikke snydes - heldigvis! På vores skole er læseferien noget hvor man læser om morgnen og er social senere på dagen.

I mandags hvor det var den første dag med læseferie så fik vi af vide hvad det var vi skulle. Efter vi havde spist morgenmad 07:15 - 08:00, skulle vi gå op på vores værelser og læse til de eksaminer vi skulle til. Kl 11:45 havde vi så fri fra læsningen på værelserne. Kl 13, havde vi en fælles aktivitet og i mandags var det fodbold på en presenning med en masse sæbe på. To kontaktgrupper blev så sat op mod hinanden og så glat det om at vinde. Senere var det så linjerne mod hinanden. Det endte dog med en stor vandkamp - alle mod alle. Det var mega sjovt! Jeg rendte rundt i et par shorts som var alt for store.. Det var ikke så smart...

Tirsdag forsatte læsningen og den fælles aktivitet der var kl 13 den dag, var at vi skulle ud og gå en tur. Emma, Catja og jeg stak dog af, fordi der ligger en jordbær gård et sted længere ude af Tølløse. Vi gik så der ud, der var dg ikke nogle jordbær, men vi skal klart der ud når der er jordbær. Damen som stod og solgte sine ting hun nu solgte kunne huske mig. Jeg har nemlig for 2 år siden været derude og købe jordbær af hende. Det var virkelig mærkeligt... Vi ville dog ikke gå tom hændet hjem så vi købte noget æblemost - som smagte helt fantastisk!!

Onsdag var nok en af de sjoveste dage i den her uge - Vi startede med om morgnen at læse. Ikke fordi det var sjovt eller noget. Dagens fælles aktivitet var den dag en vandrutchebane omme ved volley banen. Vi har nemlig en bakke og på den bakke lagde vi presenninger på, så massere af sæbe og vand og så havde vi det ellers rigtig sjovt!! Men som altid skal jeg jo komme til skade. Hæhæ, Emma og jeg rutchede ned af rutchebanen og da vi nåde helt ned havde vi fået så meget fart på at jeg gled ud på nogle sten... Min ene ben er der nu nogle sår på og det samme med min hånd.

Torsdag var spændende, for der var jeg til min første eksamen. Og det var matematik, matematik er hos os en gruppe eksamen. Man går altså op med en makker. Mie (min roomie) og jeg havde valgt hinanden. Vi er nemlig på samme hold. Det endte med at vi fik 7 - hvilket jeg er godt tilfreds med. Senere torsdag tog jeg hjem. Eller retter sagt jeg blev hentet. Fælles aktiviteten den dag var igen vand rutchebanen fordi mange havde syntes at det var rigtig sjovt!

Nu er jeg egentlig bare her hjemme og laver tysk, for det er den næste eksamen jeg skal til!

Må hellere smutte nu - God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar