lørdag den 15. juni 2013

New Hair + Dr. Demin Bukser + Kage & Feeeest!!!

Hej alle,

Idag har jeg lavet mega mange ting! Jeg burde havet læst fysik og kemi hele dagen...

Min dag startede med at jeg spiste en halv bolle til morgenmad - Så gjorde jeg mig klar og min mor kørte mig indtil byen fordi jeg i sidste weekend fik af vide at jeg havde vundet et par dr. demin bukser hos en butik som hedder Rude (tjek deres blog HER) Bukserne er super fine, og de var virkelig søde inde i butikken. Jeg gik ind i butikken sammen med min mor og jeg sagde at jeg var vinderen af et par blomstret dr. demin busker. Hun sagde at jeg skulle tage en small med ind og det gjorde jeg - de sad het perfekt! Jeg fik bukserne med hjem og vi kørte så videre til frisøren hvor jeg blev klippet. Tror jeg blev klippet på 20 min, fordi vi havde virkelig travlt for vi skulle være til fest kl 14. Vi nåede det hele og det har været en super hyggelig dag. Til festen fik vi en vi tre virkelig flotte kager!! Og de smagte mega godt!!

Det er de bukser jeg har vundet - Det er bare ikke mig som har dem på 

De tre kager fra festen!


Tja, bare et billede af mig med ny hår 

Dagens outfit 

I posen ligger mine bukser 

Lige et før og efter billede, mit hår er altså blevet kortere bagtil - selvom det ikke ser ud som om det er. Der er ca. røget 7 cm. 

Tror jeg tager tidligt tilbage til skolen imorgen, for skal printe alle mine noter ud og sætte dem i orden! 

Vi ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar