onsdag den 12. juni 2013

JUHHHUUU ROOM TOUR!!!

Hej alle,

Her er den room tour jeg lovede jer tidligere! Der er ikke så mange billede, men man kan danne sig et overblik over hvordan værelset ser ud

Her er vores sofa. Da jeg tog billedet havde min roomie sovet nede. Vi har valgt at bruge den som sofa, da der ikke rigtig er nogen sofa.

Her er vores skriveborde og vores reol - lidt rodet men sådan er det 

Her er vores gang, i gangen har vi forskellige ting som overtøj og sådan noget. Det er rigtig rart at den er der, så sko og sådan noget ikke bare står hulter til bulter over det hele.

Her er hemsen, og tja den ser lidt rodet ud - fik ikke lige ryddet op da jeg tog billederne. Men altså her sover både jeg og min roomie. 

Her er vores skabe, vi har et hver, så altså vi har en dør hver. Vi har også et tøjstativ - det har min roomie taget med. Syntes det giver værelset lidt mere pige stemning. 

Vores WC - tja der er eget bad og WC på værelserne og det kan jeg rigtig godt lide! 

Lige noget pynt på vores væg - Det er super hyggeligt at side og kigge på. 

Håber i kunne lide det - Hvis i har spørgsmål så skriver i bare 


Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar