fredag den 14. juni 2013

Freeeeeedaaaaag!!!

Hej alle,

Lige nu sidder jeg på mit værelse her hjemme, det er skøøøønt!!

Idag har rigtig mange på skolen været til engelsk eksamen, lige som mig - Jeg var så nervøs.. Jeg var nød til at sige til victor at han skulle gå med, selvom han skulle lave engelsk fordi han selv skulle op.. Jeg rystede meeega meget.. Men det er nok den sjoveste eksamen jeg nogensinde har været til! Jeg kom grinene ud inden jeg skulle have karakter! Jeg syntes det gik meeega hurtigt! Jeg nåde lige ud af døren og sætte mig ned og så kom min lærer ud af døren og sagde jeg kunne komme ind igen. Jeg reste mig op med tanken om at nu ville jeg få verdens dårligste karakter - selvom det var gået mega godt. Alt gik dog rigtig godt derinde, de sagde at det var perfekt det jeg havde sagt og at min udtale havde udviklet sig meget og var blevet rigtig god - jeg fik derfor 10!!! Det er jeg mega glad for!! Folk undervudere et 10 tal - et 10 tal er mega flot!

Der var en dagens aktivitet, men ved ikke hvad det var for jeg blev væk for, både Victor, Catja og Catja's kæreste skulle op i engelsk efter hinanden.

Min mor kom ned og hentede mig på skolen, vi kørte ud til en gård som har de sødeste jordbær og købte 1 kg!! De smager bare virkelig godt!

Imorgen ved jeg ikke helt om jeg får tid til at lave et indlæg.. Jeg skal nemlig ind til byen, for at hente et par dr. demin bukser jeg har vundet, så skal jeg til frisøren og så skal jeg til fest.. så vi må se om der bliver tid til det.

Vi ses!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar