tirsdag den 11. juni 2013

Dagens update!

Hej alle,

Idag har jeg jo været til tysk, tror ikke der er nogen i min klasse som har fået over 7, det er vildt... Selv fik jeg 4, det er jeg super glad for! Da jeg kom ind, sagde de at jeg ikke havde sagt nok og det var ret overfladisk, i det de sagde det, så forventede jeg 00. Det var egnetligt heller ikke gået særlig godt! Da de sagde jeg havde fået 4 svarede jeg ''mener du det'' det er blevet lidt en vane.. Men han var sådan ''ja det gør jeg'' så måtte jeg jo lige sige at det havde jeg slet ikke regnet med.

Dagens aktivitet var at vi skulle spille fodbold mod en anden efterskole i Tølløse. Det var nok den mest unfair dommer, hvilket vi alle var ret enige om! Kampen endte 2-2 og kom ud i straffespark... Der havde vi vundet hvis dommer igen ikke havde været unfair.. Det er lige meget! Vi vandt og vi ved det!

På fredag skal jeg op i engelsk! Jeg må hellere komme lidt igang!

Vi ses!
I får lige et skørt billede(er) af mig!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar