torsdag den 20. juni 2013

En dag tilbage!!

Hej alle,

JA JA JA, så er der kun dagen ud tilbage med eksamenslæsning!! Jeg glæder mig såååååååå meget til det er overstået, for så skal den sidste tid på vores dejlige slot nemlig nydes rigtig meget!

Jeg skal op i dansk imorgen - Jeg har trukket ''identitet, overgange fra et til noget andet'' - Hvad det helt indebager ved jeg ikke helt endnu.. Jeg er ved at være godt færdig med analysen, fortolkningen, perspektiveringen og alt det der nu skal laves..

Imorgen skal Catja, Victor, Simon, Ulrik, Wessel og jeg i tivoli - vi ville gerne lave noget sammen inden vi skulle på sommerferie. Så det blev tivoli - tror det bliver super hyggeligt! Vi tager alle tilbage til skolen lørdag, for at være her den sidste weekend.

På søndag har vi det længe ventet galla! Ihhhhhhh hvor jeg glæder mig - det bliver noget helt andet at se alle drengene i fint tøj og pigerne i flotte kjoler, flot make-up og smukke sko!!

Hele næste uge bliver rigtig trist for det er der vi skal stoppe - Jeg håber jeg kan skrive hver dag for det bliver en uge fyldt med aktiviteter! Men jeg vil prøve - der kommer helt sikkert rigtig mange flotte billeder (det håber jeg på jeg kan nå at få taget) I hvert fald så glæder jeg mig til sommerferien!

- Hvad skal i lave i sommerferien?

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar