søndag den 24. marts 2013

21 facts om mig


Hey alle, her er 21 facts om mig, så kan i lære mig lidt bedre at kende
  1. Min navn er rigtig langt - Natasja Anna Vernadakis Rasmussen
  2. På efterskolen er mine kælenavne Natusji & Nanna
  3. Jeg er enebarn 
  4. Mange vil nok sige jeg er meget forkælet, men de ved jo ikke at jeg selv betaler halvdelen selv 
  5. Jeg går på Tølløse Slots Efterskole på idræts linjen. 
  6. Min far er græker, jeg er derfor halv græker og har en masse familie og venner i Grækenland 
  7. Min familie i Danmark er ikke den største, eftersom jeg ikke har nogle kusiner eller fætre her. Jeg har kun min mor, far, mormor, morfar & onkel - men det er mere en rigligt for mig
  8. Jeg er det eneste pige barn i hele min familie 
  9. Jeg er født og opvokset i Danmark
  10. Jeg ELSKER varme, sol, vand, at rejse, kage & chokolade 
  11. Jeg HADER fisk, kål, edderkopper & dårlige senge
  12. Jeg har en kæreste som hedder Victor, vi har været sammen i lidt over 2 måneder. Jeg mødte ham på efterskolen, vi begyndte først rigtig at tale sammen da TAC (The Appel Club) blev dannet af Sofie, Mikkel, Victor & jeg - TAC er en gruppe vi har lavet for sjov, vi spiser æbler sammen kl. 21, når vi alle har tid - det er bare super hyggeligt!
  13. Som person er jeg meget smilende, glad, grinende, måske lidt højlydt, man ser mig næsten aldrig sur & hvis man gør, så ved man også at der er noget galt
  14. Jeg har altid sunget rigtig meget, gør det dog ikke så tit mere, da det er rigtig svært at finde tid til på efterskolen
  15. Hvis jeg ikke er aktiv hver dag, kan jeg godt have rigtig svært ved at sidde stille
  16. Jeg har gået til en masse aktiviteter, som f.eks, sangundervisning, svømning, dans, volleyball & kunstskøjteløb
  17. Jeg gik til kunstskøjteløb i 5 år, inden jeg stoppede for et år siden fordi jeg skulle på efterskole
  18. Jeg har gået til volleyball i 5 år, først i 3 år, så havde jeg en pause på 3 år og så spillede jeg i 2 år igen, inden jeg stoppede
  19. Jeg har været til DM i skolevolley to gange i træk, første gang kom vi på en 5 plads, anden gang vi var med kom vi på en 2 plads 
  20. Jeg elsker at shoppe - det er bare noget af det bedste med nye ting!
  21. Jeg er rigtig god til at spare op til ting f.eks købte selv mit Canon 550D og min MacBook Pro 13' - Næste ting jeg spare op til er en pæn vinter jakke 
Det var det, Victor kommer idag og jeg glæder mig til at se ham igen!! Vi ses!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar