søndag den 10. marts 2013

Tilbage til virkelighed - Tak for igår!

Ja, så blev det søndag og søndag er  =  tilbage til efterskolen. Lige nu kunne jeg godt bruge en uges ferie eller noget. Dog skal vi have OSO i næste uge, hvilket jeg måske ikke lige er helt forberedt på... 
Dagen idag skal gå på at jeg lige skal ha lavet nogle lektier. Kl 14 skal jeg så være hjemme hos min kæreste og så følges vi tilbage til efterskolen. Det er første gang jeg skal møde hans familie, og er faktisk lidt nervøs. Håber nu at det går godt og de er sikkert rigtig søde! 

For lige at samle op på igår, så var det en super hyggelig tur med pigerne på strøget! Det var sjovt at få agt make-up og hvis jeg kunne få en til at ligge sådan en make-up som jeg fik lagt igår, ville jeg gøre det hver dag. Vi startede med at gå ind i magasin og sige at vi var kommet, så sad vi ellers og ventede i nogle minutter på at dem der skulle ligge make-up'en på os kom. Da de kom, spurgte de os om hvad vi godt kunne tænke os at de skulle lave. Jeg har lidt problemer med min hud, den er meget rød nogle steder og det syntes jeg er rigtig irriterende.. Hun gik i gang og det tog ikke mere end 25 min. så var hun færdig. Fordi hun var så hurtig færdig begyndte hun at ligge fuld make-up på mig, og det var så flot! Min hud lignede en dukkes hud og jeg var helt vildt glad for at hun havde gjort det så godt. Helt seriøst så kunne hun magi!! (ej okay måske ikke lige magi, men noget det ligner). Da vi var færdige med det, gik vi rundt på strøget, der fik jeg købt et par Dr. Denim bukser og de er super flotte. Jeg har længe gerne ville have et par og da vi kom ind i illum, var der 25% på alt tøj i dame afdelingen! De sidder rigtig flot og giver en rigtig god røv! De er højtalijet og er super fine samme med en basic bluse! 

Da jeg kom hjem var klokken rigtig mange, og så skulle jeg ind og høre Niel Irson spille på cafè Nutid. Selvom jeg havde hørt ham spille før, var det stadig fantastisk. For det er hvad han er, han spiller og synger helt fantastisk. Han udtrykker sig på en helt special måde, hvilket det ikke gør det kedeligt at kigge på ham mens hans spiller og synger. Koncerten startede med at Gine Bryld sang, hun synger også super dejligt, hende har jeg aldrig hørt før, men hun var altså også super god. Hun sang kun to sange hvor hun spillede guitar imens, men det var helt fint. Efter sang Anja Bjødstrup, hende har jeg også hør før, hun har være ude og spille på min efterskole, hun spiller på bas og ikke på guitar. Det gør sangene lidt mere specielle at høre på, hun har en meget fin stemme. Efter sang Jason Svendstorp, ham har jeg også hørt synge før, da han også har været ude på min efterskole. Han spiller også guitar mens han synger, Jason synger altså også rigtig godt. Tilsidst spillede Niel, det var rigtig godt at høre ham igen, han synger bare helt fantastisk. Da det hele var færdigt, købte jeg hans cd, så nu bliver den spillet hele tiden. 

Her er et par billeder af make-up'en. Billeder af bukserne kommer en anden dag, for mit kamera vil ikke overføre billederne

Det endelige resultat

Denne side af min kind, har jeg normalt to røde prikker midt på kinden og ude ved øret har jeg nogle ar

Denne side af min kind, har jeg nogle ar omkring min hage og munden 

Hun kunne virkelig magi!! Vi ses snart, skal nemlig lave lektier!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar