lørdag den 23. marts 2013

Hyggelig dag rundt omkring

Idag har jeg været ude at køre næsten hele dagen. Vi kørte først ud i vore kolonihavehus, for lige at se om alt var okay det ude. Så kørte vi til greve for at hente en taske hos min mors veninde, som jeg skal bruge når vi skal til Bornholm. Efter det kørte vi i waves for lige at handle lidt. Der var der 20% på rigtig meget make-up, så jeg fik nogle forskellige ting fra nilens jord, fordi jeg bare ELSKER det (I kan se på billederne nede under hvilket make-up jeg fik). Som jeg har skrevet tidligere er jeg ikke særlig glad for min hud, da jeg har nogle ar rundt omkring i ansigtet. En dame i butikken anbefalede mig kun at bruge mineralpudder i stedet for at bruge både foundation og pudder. Selv om foundation kun er noget jeg bruger sjældent, vil jeg nok ikke bruge det lige så meget som jeg plejer. Jeg vil forsøge kun at bruge mineralpudder og håbe på at det virker og dækker ordentligt.
Efter vi havde handlet tog vi hjem til min mormor og morfar, det var rigtig godt at se dem igen. De var rigtig glade for gækkebrevet jeg havde sendt, og høø de gættede det var mig, så jeg havde påskeæg med til dem. Det blev de også super glade for!
Imorgen venter en hyggelig dag sammen med Victor <3 glæder mig allerede til at se ham igen, selv om det kun var igår vi sagde farvel til hinanden...



Mineralpudder til 220 kr. 

Foundation til 199 kr.

Børste til 129 kr.


Priserne på billederne er uden de 20%! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar