tirsdag den 26. marts 2013

Hvor er mine skuldre...

Heeej alle på bloggen!

Jeg ved ikke helt om jeg har sovet godt eller dårligt, men på betagtning af at jeg har ligget på et liggeunderlag som kun er 1 cm. tykt og et lille tæppe ovenpå så har jeg vel sovet meget godt. Det har været pisse koldt i klasseværelset i nat, jeg har ligget helt nede i min sovepose og så med den der flap over hovedet. Jeg kan dog på ingen måde mærke mine skuldre, de gør SÅ ondt efter igår hvor jeg har båret på en taske som nærmest var tungere end mig... Mine skinneben og ankler gør også mega ondt, efter vi har gået så meget igår. Tror vi måske gik omkring 12 km. 

Igår var vi jo også i svømmehallen, det var meeeega hyggeligt. Vi hoppede fra vipper og ruchede i vandruchebanen, det var alt sammen meeega hyggeligt. Efter det gik vi hjem og så var der tre kvater til at vi skulle ligge i vores senge. Mange gik dog i seng før, hvilket er helt forståligt eftersom vi jo skulle afsted hjemmefra kl. 04:15. Vi var alle rigtig trætte.. 

Her kl 10:00 kommer der en bus og henter os, den kører os så til natur bornholm og bagefter skal vi til svaneke. 

Vi smutte nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar