lørdag den 30. marts 2013

HOV DET VAR CHRISTOPHER?!?!?!?!

Hej alle,

Som jeg lovede jeg tidligere vil mit indlæg om min aften komme her. Nedenunder er min dag idag

Igår var super hyggeligt. Den startede med at min mor og jeg kørte ned på stationen for at hente Victor. Da vi havde gjort det tog vi ud til festen. Da vi kom der ud skulle vi mødes med Emma og Catja (mine OSO partnere) Vi havde nemlig aftalt at vi ville følges. Da vi så har købt billet og kommer ned af en trappe er der INGEN mennesker. Vi tænker ''jamen de er nok bare længere inde i lokalerne''. Vi gik så længere ind i lokalerne, her fandt vi så garderoben der hang der vel 10 jakker eller noget. Der havde været en før fest for Oure Efterskole, men de var vidst ikke så mange. Vi afleverede så vores jakker og gik ind i rummet. Lige så snart vi træder ind i der rum, stier alle på os, som om vi er nogle rumvæsener.. Det blev så lidt for akavet så vi gik ud til trappen for der var der en sofa, der sad vi så og ventede i noget tid. Så kom der endelig nogle fra vores efterskole, vi gik så med dem hen og afleverede deres jakker. Vi satte os så alle ind i det rum hvor musikken var og inden længe begyndte folk fra vores efterskole at komme. Vi drak nogle drinks og festede. Da klokken var 00:30 begyndte folk at blive lidt opgiret, lige pludselig hviner en pige men hun siger ''IHH DER VAR CHRISTOPHER!!!'' og så kommer han gående med to vagter. Grunden til han var der var fordi han skulle give koncert kl 01. Det gjorde han så, og egentlig stod, Emma, Catja og jeg næsten helt oppe foran, men der var så mange der skubbede, så vi blev enige om at gå ned bagved, hvor alle drengene stod. En ting er sikkert Christopher synger ikke ret godt live (men hvem gør os det?). Klokken blev mange om jeg tog hjem.

Syntes lige i skulle have et par billeder



Idag, har jeg så været lidt rundt omkring. Var en tur i fields og der var bare en million mennesker, så vi var der ikke ret lang tid. På vejen der ud, så jeg et meget sjovt klistermærke på en bil, som fik mig til at smile (se på billedet nedenunder)

Don't steal - the government hates competition
- syntes det giver rigtig god mening, det var min dags smil 

Vi ses!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar