lørdag den 9. marts 2013

MAC make-up med pigerne & koncert med Niel Irson

Yes, en ny dag er kommet og solen skinner!!! Idag skal jeg ind i magasin sammen med nogle piger fra efterskolen og få lagt make-up af MAC, det er noget vi har set frem til i meget lang tid. Dog skal jeg først lave en engelsk outline til mandag, så den må jeg lige have styr på først. Efter vi har fået lagt make-up tager vi nok på cafè eller noget andet hyggeligt. Senere i aften skal jeg så til en mini koncert med min mor (måske kommer mie også med - mie er min roomie på efterskolen) vi skal til koncert på en cafè som hedder Nutid, den ligger i indre København. Det er en mand som hedder Niel Irson - som faktisk er min matematik læreres søn. Niel har været ude på min efterskole og give koncert for noget tid siden. Han synger bare helt fantastisk, hans stemme er hel fortryllende at høre på. Den er helt rolig og man finder sig selv når man høre ham synge. Han er en up comming sanger, glæder mig rigtig meget.

Link til Niel Irson's musik!!

Ha' en rigtig god dag 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar