fredag den 8. marts 2013

Første indlæg på bloggen

Okay det her er mig, mig hedder Natasja. Eller det gør jeg måske ikke? jeg bliver kaldt Natusji (forklaring kommer senere) af de fleste. Jeg går på Tølløse Slots efterskole også kaldet TSE. På dejlige TSE er vi lidt mindre end 165 elever. Jeg besluttede mig for at jeg ville på efterskole i 8' klasse, mine karakterer var ikke lige i top. Ud over det følte jeg mig heller ikke klar til at komme i gymnasium. Det der var et plus ved at komme på efterskole var at jeg ville lære at stå på egne ben i et år. Da jeg er enebarn syntes min mor det kunne være en rigtig god ide, med efterskole for jeg ville få et meget større netværk. Det må man så sige at jeg har fået.
På efterskolen er jeg på idræts-linjen, det er jeg super glad for. Jeg elsker at røre mig og hvis jeg ikke gør det hver dag, så er jeg som et damp barn som ikke kan sidde stille i 5 min. Vi laver rigtig mange forskellige ting på den linje jeg er på. Er på den linje inden for idræt som hedder Multi, det er en linje hvor man har med en masse forskellige boldspil af gøre med. Vi har kun multi 2 gange om ugen, de andre 2 dage om ugen hvor vi har linje har vi pige drenge idræt, hvor vi er delt op i køn og vi har fællesidræt, hvor hele linjen er sammen. Når vu har pige drenge idræt, kan lærerne finde på at sige vi går ned i vores trænings rum og træner med maskiner og vægte.

Dette billede er fra en idræts time hvor vi har pige idræt.

Tror dette var mit første indlæg, vil finde på et navn til bloggen, så den kommer til at hedde et eller andet. Jaja, det er mit næste projekt.  

Vi ses jo!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar