søndag den 31. marts 2013

Mad!!

Hej alle,

Jeg elsker og jeg mener virkelig ELSKER mad. Især græsk mad! På efterskolen syntes jeg ikke at vi får så lækker mad som man gør der hjemme. Så når jeg endelig er hjemme så bliver der ikke sparet på det gode kød. Idag da det jo er påskedag og så plejer man at spise lammekølle, og det skal vi jo selfølgelig også. Min mormor og morfar kommer hjem til os og spiser. Jeg EEEEELSKER at spise lam det smager bare så godt. Til lammet skal vi have kartofler i ovnen, tzatziki, humus og sikkert en eller anden salat. Jeg glæder mig så meget til vi skal spise i aften.


Forstil jer det her med tzatziki og humus og så lige lidt salat! 

Jeg vil smutte, skal nemlig begynde på at lave maden, for min mor og far er ikke hjemme.. 
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar