lørdag den 23. marts 2013

Bornholm med skolen på mandag

Som jeg har skrevet tidligere så skal idræts linjen jo til Bornholm på mandag. Vi skal afsted mandag morgen kl 04:15, så skal vi gå ned til Tølløse st. og være der kl 05:00, vi er på Bornholm ca. 10:30. På Bornholm skulle vi havet lavet en masse ting, men fordi der er alt for meget sne, så har vi måtte aflyse alt det vi skulle ud over vores svømmetur i svømmehallen. Vi skulle ellers havet lavet alle disse ting: rapelling, klikkeklatring, mountainbike, kajak tømmerflåde, vandretur på Bornholm og se et rovfugleshow. Vi ved ikke endnu hvad vi skal lave, så det bliver nok bare en hyggetur til Bornholm. Jeg har ikke helt bestemt mig for om jeg vil have computer med så kan jeg nemlig skrive her på bloggen.

Idag, skal jeg til greve for at hente en taske hos en af mine mors kollegaer som jeg skal have med til Bornholm. Senere skal jeg hjem til min mormor og morfar - det bliver rigtig hyggeligt.  
 
Se lige dette skønne vejr der er i kbh idag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar