fredag den 22. marts 2013

Linjedage og WEEKEND!!!

Hej alle, grunden til jeg ikke har blogget de sidste dage er fordi, vi har haft linjedage på efterskolen... Igår havde vi survival dag (overlevelses dag), vi var udenfor fra 08:30 om morgnen til 15:45. Det var en rigtig lang dag, for det var koldt, det sneede og mange havde våde sokker, sko og bukser... Dagen startede med vi blev delt op i grupper af ca. 7-8 mennesker. Så skulle vi lave nogle små lege mod de andre hold (altså to hold mod hinanden), det hold som vandt, fik lov til at tage en fra det andet hold, det var super sjovt og vi blev blandet på kryds og på tværs af linjerne. Det hold jeg var på tabte kun en gang - hvor vi så mistede en fra vores hold, men så vandt vi også to gange - så vi fik to mere. Efter vi havde gjort det, så skulle vi lave O-Løb (orienteringsløb), vi fik et kort over den skov vi var i, og så skulle vi så ellers ud til 4 poster hvor der var nogle madvarere. Ud af madvarene skulle vi lave mad over enten bål eller tanga (er ikke helt sikker på de hedder det, men ja altså det er sådan en gryde hvor der er ild under). Det galt om at komme først tilbage, det hold der havde den mindste tid, ville vinde sodavand til hele gruppen. Det hold jeg var på vandt så, vi havde næsten også løbet rundt i hele skoven for at finde posterne, så jeg syntes det var velfortjent! Efter vi havde spist skulle vi lave pudekamp, hvor vi stod på en træstamme som 1. lå ned 2. var mega glat 3. den var fyldt med sne.. Vi skulle kæmpe 1 mod 1, der kom det hold jeg var på, på anden pladsen. Det var super sjovt, dog var det lidt for koldt til at kunne være ude i skoven så lang tid. Vi overlevede dog alle!!

Idag har vi også haft linjedag. Idag har vi lavet karate & ski-løb. Til ski-løbet var det nogle forskellige ting vi skulle, man skulle skyde med gevær, kaste med dart pile og ramme skiven, basket og så var der et sted hvor man skulle kaste med nogle bolde og ramme en kasse. Hele idræts linjen blev delt op i to, det ene hold startede ude og det andet hold startede inden for med karate. Man skiftede så efter 1 1/2 time. Den sidste 1 1/2 time lavede alle så karate og så skulle vi lige have en fælles besked om vores tur til Bornholm på mandag, hvor det kun er idræt der skal afsted.

Idag, fik vi jo så også weekend - Den har jeg godt nok ventet lang tid på. Har været hjemme i godt en time nu og det er bare så dejligt, jeg nåede det første tog, så var hjemme en halv time tidligere end jeg plejer at være. I weekenden skal jeg bare slappe af, lige et smut hjem til min mormor og morfar, har nemlig lavet en gække brev til dem (ja det kan godt være jeg er 16 år, men alligevel har jeg lavet et, da det altid er noget jeg har gjort og givet til min mormor og morfar, er nemlig rigtig tætte med den).
Søndag kommer Victor (min kæreste) hjem til mig, også kører min mor os tilbage til efterskolen, regner bare med at vi skal hygge og slappe af.

Da jeg kom hjem var min macbook kommet tilbage til mig efter den har været til reparation, er rigtig glad for at min baby er tilbage!

Imorgen eller senere fortæller jeg lidt om hvad idræt skal på Bornholm!!

Vi ses!!
Det her er fra da vi var ude i skoven, hvor vi havde lavet et blå, så vi kunne få varmen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar