fredag den 15. marts 2013

Hvordan har de gjort det?

Ja, nu er det fredag, og fredag burgte være = at skulle hjem i weekenden, men denne weekend bliver jeg på skolen. Dog mest pga. OSO opgaven... 

Jeg ville ellers rigtig gerne havet været hjemme idag, da jeg syntes man begynder at savne sin familie efter en uge uden dem. 

Igår aftes skete der noget sjovt, jeg havde siddet nede på vores U-gang og lige pludselig fik min veninde som jeg sad sammen med en snapchat, hvor der var et billede af en masse skraldespande som var stablet ovenpå hinanden. Jeg tænker bare hvordan har de gjort det? Det er sådan nogle kæmpe skraldespande, og de er mega tunge, de var stablet 3 af dem oven på hinanden, hvordan kan det lade sig gøre? 
Mig med skraldespandende ude i vores elevbyen, som i kan se så er skraldespandende dobbelt så høje som mig, jeg er selv 162, så kan i selv regne ud hvor høje de var! 

Der sker crazy ting på TSE!!!

I weekenden på skolen er der ''feel good weekend'' vi skal lave massage og alle de gode ting - men det skriver jeg om imorgen, vi ses 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar