fredag den 29. marts 2013

PAAAAARTY!!!!

Yeees endelig!! Lige som jeg troede det ville blive en meeeeeega dårlig og kedelig dag så kom min rednings sms tidligere idag!! Der er nemlig den her fest for en masse efterskoler i aften, jeg havde ellers sagt at jeg ikke ville tage med pga. der sikkert ville være for mange mennesker og for lidt fra min efterskole. Dog så skiftede jeg mening, da en masse lige pludselig skrev at de kom til den fest. Så nu tager jeg altså afsted til fest i aften kl 22.

Mit outfit: Jeg ved ikke helt endnu hvad jeg skal tage på, står nemlig mellem valget af et par cowboybukser eller mine dr. denim bukser. Til det ville jeg så enten have en pink lidt gennemsigtig bluse på eller en lilla langærmet bluse. Af smykker ved jeg det ikke helt, hvis jeg tager den lilla bluse på tager jeg nok en lang halskæde på til, men hvis det bliver den pinke bluse på tager jeg en bandeau top på inde under med en masse små sten på (den er suuuuuuper flot)

Make-up: Jeg vil prøve at se om jeg kan få min make-up til at ligne den jeg fik lagt os MAC (se indlæg nr. 2) Den er nemlig ikke for meget eller for lidt.   

Hår: Jeg har lige glattet mit hår, så jeg tror jeg sætter det op i en hestehale, hvor jeg så tager rigtig mange elastikker i, så der hvor elastikkerne sidder bliver rigtig bred. Det ser nemlig super flot ud og det er mega praktisk. Jeg har nemlig rigtig tykt hår, og derfor bliver det rigtig varmt hvis det hænger løst nede og så går man bare rundt og ligner en tomat & det har jeg ikke lyst til. 

Jeg vil prøve at tage nogle billeder inden jeg går, så i lige kan se det! 

Jeg vil smutte nu, skal nemlig spise og så skal jeg lige gøre mig helt klar! 

Vi ses!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar