fredag den 19. april 2013

Allerede hjemme + natteløb update

Hej Alle,

Den her uge gik godt nok hurtigt, jeg har det som om at det var igår at vi kom tilbage på skolen. Når men altså, i går skulle vi jo lave natteløb. Temaet var gyser, så det var virkelig uhyggeligt. Dem som havde meldt sig til at hjælpe, havde lavet en historie, dog fattede jeg den ikke helt, men det var noget med at man skulle finde en mand, som havde dræbt sine tre børn og kone. Han ville løbe rundt ude i skoen eller et eller andet.
Vi blev delt op i grupper, hvor vi selv måtte vælge hvem vi ville være sammen med. Inden vi var startet, var jeg allerede bange, da jeg ikke bryder mig særlig meget om mørke. Det gjorde det så heller ikke nemmere at vi skulle ud i skoven, mens det var helt mørkt, godt nok havde jeg taget en lommelygte med, men den virkede bare ikke så godt... Vi få så en guide som skal følge os gennem hele skoven og tilbage igen. Vi startede med at gå ud gennem slottet, og ud af løveterrassen som ligger ud mod slotsparken. Der var bare helt mørkt, og vi kunne næsten ikke se noget, vi går så hen til højre over mod vores hal, for der er der en meget klassisk slots låge. Den åbner så lige pludselig, da vi skal til at gå igennem den. Det var mega uhyggeligt, men så lå der så en hvid snor og for enden af den stod der en, godt nok i helt sort tøj, men det var ikke så uhyggeligt alligevel. Så går vi ind i skoven via en skov vej og vi ser nogle som løber ude langs vejen, fuck det var uhyggeligt, virkelig virkelig uhyggeligt. Vi går så lidt længere ind i skoven, så er der en vej der går på tværs, der sidder der så en, og da jeg går forbi den her (jeg troede det var en sten) skriger personen bare helt vildt højt, så jeg springer over til den ene side. Da næsten hele den gruppe jeg var i var gået forbi, så tager den her person en fra vores gruppe... Der gik jeg helt i pernik, for jeg kunne høre, Catja som blev taget, skrige og skrige efter mig. Men vi måtte bare gå videre fordi der var ikke noget at gøre. Vi går måske 10 meter længere og så bliver min gruppe igen ''overfaldet'' den her gang var der Wessel, som faktisk gik og holdt i mig fordi jeg har bange, han blev taget men slog sig rigtig meget fordi han væltede. Mig og tre andre gik tilbage  og ud på vejen og ringede efter Jannick som så skulle komme og hente ham. Da vi så ville gå tilbage til vores gruppe, var de gået og vi stod helt alene ude i skoven. Det var på ingen måde sjovt, så jeg gik og sagde at vi ikke var med i legen mere og at vi ikke ville forskrækkes, fordi jeg syntes slet ikke at det var sjovt. Men da vi jo ikke kunne finde vores gruppe, så gik vi bare tilbage til skolen og drak varm cacao.
Jeg hørte fra min roomie, at der længere inde i skoven var dukker som hang ned fra træerne og der var vidst også nogle som gik rundt og forskrækkede de andre. Men alle kom heldigvis hjem. Catja og jeg var inden vi startede rigtig bange for at vi skulle blive væk eller blive glemt ude i skoven, så vi havde taget forsyninger med og noget rigtig varmt tøj.

Nu er jeg bare hjemme og jeg har fået min iphone til at virke så nu skal der snappes!!! Jeg hedder: natusji

Måske skriver jeg i aften eller bliver det imorgen, vi ses :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar