torsdag den 11. april 2013

... Eksamen meget snart ...

Hej alle,

Jeg er blevet tvunget til at begynde at læse selv, så jeg ikke kommer for meget bagud efter pensum, Da vi allerede skal til den første eksamen d. 2 maj eller noget... Lige nu læser jeg fysik og der er ikke noget jeg hader mere.... Tror Egentlig jeg snart begynder at læse matematik i stedet for det er da lidt sjovere (troede godt nok aldrig jeg ville sige at matematik var sjovt). På min efterskole har vi kun Dansk, Matematik & Engelsk som vi skal have, så er fysik/kemi & tysk/fransk noget man vælger ved siden af, men som bare bliver lagt ind i dit skema. Udover det har vi også linje, i alt har os (som har fuldt skema, altså både fysik/kemi og tysk/fransk) 21 timer om ugen med undervisning, selv syntes jeg ikke det er særlig meget, men jeg kan godt se hvorfor det er sådan. På en efterskole kan det nemlig godt være lidt trættende, og du kan næsten sove hele tiden. Det kan også godt være svært at finde tid til lektier, det er selfølgelig rigtig ærgerligt...

Jeg hader den her lockout, jeg går bare her hjemme og laver ikke en skid... Jeg er enda begyndt at hjemme træne og har fundet et trænings program, som træner lår og røv. Jeg tog mig selv i den anden dag i at gå rundt og gøre rent... gøre rent??!! Jeg gør ellers aldrig rent bare af mig selv... Heldigvis må vi godt komme tilbage på søndag, fra mandag til fredag i næste uge står den på selv dannelses uge, hvad det betyder ved jeg ikke helt, men det finder vi vel ud af.

Også har jeg jo fødselsdag imorgen, jeg glæder mig altid mere til min fødselsdag end til juleaften. Den ting jeg nok ønsker mig mest er en iphone. Mest fordi min mobil lige nu er en nokia uden farve i skærmen. Før det var det min sony ericsson xperia x10 mini pro, jeg har elsket den mobil lige siden jeg fik den i konfirmations gave for to år siden, men nu vil den bare ikke mere.. den vil ikke oplade og den vil nu heller ikke tænde, så jeg skiftede mobil i sidste uge til den her nokia...

Det eneske gode ved den er at der er snake på 


Jeg vil gå videre med at læse.... Der kommer nok ikke noget indlæg imorgen, så i må vente til lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar