fredag den 5. april 2013

What to do?

Hej alle,

Der har nu være lockout i 4 dage... Nu begynder jeg at tænke over hvad jeg så skal lave i næste uge, idag og i weekenden... Jeg har tænkt lidt på at gå på strøget idag, for at kigge lidt i butikker og her i april måned er der jo mid season sale, så det kunne godt være der var noget. Imorgen skal jeg være sammen med min veninde fra folkeskolen, det er så lang tid siden at vi sidst sås... Søndag regner jeg med at jeg tager hjem til Emma og sover til mandag. Ved ikke helt hvad der skal ske i næste ugen, men om fredagen (d. 12 april) har jeg fødselsdag, så den skal jeg jo fejre. Om lørdagen skal jeg så holde brunch for mine piger. Ved ikke helt endnu om jeg skal lave noget hygge druk om aftnen om lørdagen, men det finder jeg ud af.

Vil nu ligge mig på sofaen og flade ud - Hyg jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar