lørdag den 6. april 2013

Stille og rolig dag

Hey alle,

Idag har været en stille og rolig dag. Har nemlig været hjemme hos min veninde som jeg har gået i folkeskole med side 0 klasse. Jeg har ikke set hende siden slutningen af sommerferien og var ligesom begyndt at savne hende ret meget... Jeg tog til Gentofte for at besøge hende i hendes nye hus, det var super flot. Det lå med udsigt lige ned til gentofte sø. Det var også super hyggeligt at se hende igen, der var så mange ting vi skulle snakke om. Vi snakkede indtil klokken 19, hvor min mor kom og hentede mig. Jeg var hjemme hos hende i 7 timer, timerne fløj bare afsted, ved slet ikke hvor de blev af.. Men det bedste af det hele var at få snakket igen med hende!

Se lige den flotte udsigt fra min venindes værelse. Jeg kunne sagtens bor der i maaaange år. 

Imorgen står den på hygge med Emma!! Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar