søndag den 7. april 2013

Hyggelig dag i Køge

Hej alle,

Undskyld at jeg ikke har skrevet noget idag, men har jo været sammen med Emma. Hun bor lidt ude for Køge, så vi mødes bare i Køge. Vi gik lidt rundt og kiggede i butikker. Jeg er faktisk overesket over de butikker som ligger i Køge. Jeg har længe gået rundt og snakket om de adidas bukser som alle har efterhånden. Jeg syntes de er virkelig fede, jeg har ikke taget mig sammen til at købe dem. Emma og jeg gik så på jagt efter de her bukser. Jeg prøvede den ene størrelse efter den anden og de blev mindre og mindre størrelserne, men jeg svømmede stadig i bukserne som om jeg var i svømmehallen. Jeg gik så hen til børnetøjet og fandt dem, der tog jeg så den største størrelse der var fordi jeg tænkte at børnetøj er jo mindre, men NEJ - det var det ikke, så jeg skulle altså ned i en størrelse 164 for at kunne passe dem uden at svømme i dem. Det kan godt være at jeg ikke er særlig høj og sådan, men jeg plejer altid at købe ''voksen tøj'', det sker dog et par gange at jeg må i børneafdelinger for at finde den størrelse jeg vil have. Bukserne koster i voksenafdelingen 400 kr. I børneafdelingen koster de 350 kr. Det er jeg bare super glad for. Bukserne vil jeg gerne have i sort, men der hvor jeg prøvede dem i den størrelse jeg skal have var de blå. Godt nok er blå også helt vildt fed, men den farve passer bare ikke til mig. Så nu går jeg altså på jagt efter adidas bukser i størrelse 164 i sort.

Lidt senere tog vi på Cafe Vivaldi, jeg EEEEELSKER deres mad, det er bare super lækkert. Vi bestilte nogle nachos med kylling og de smagte himmelsk! Efter det gik vi lige hen til ''slikken'' og købte noget slik. Bagefter tog vi hjem til Emma, vi så en film som var  super sjov, så spiste vi og lidt senere tog jeg så hjem.

Bukserne som jeg ville ønske var mine...

Nam nam, lækkert lækkert


Vi ses - godnat til jer alle, når i når der til 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar