mandag den 8. april 2013

Sko sko sko og flere sko

Hej alle,

Som jeg har skrevet flere gange så elsker jeg sko. Jeg kan bare ikke få nok af sko! Selv har jeg rigtig mange par sko, nok over 50 par. Jeg har taget et par billeder af nogle af mine sko, men da mange af mine sko står på efterskolen og ude i vores kolonihave har jeg ku taget billeder af de her.

De her er nok mine sødeste, smukkeste og højeste skattebasser. De er fra Nelly og har vidst kostet omkring 300 kr. 


Dem her elsker jeg også, de er så basic og kan gå til næsten alt. Jeg har haft dem i meeega lang tid så kan slet ikke huske hvor de er fra og hvor meget de har kostet..

De her ballarinaer er jeg helt væk i, de er super fine med de tre blomster som sidder på siden af snuden. De er købt i skoringen for et par år siden til omkring 450 kr. Det eneste der er rigtig ærgerligt med de her sko er at jeg faktisk næsten ikke kan passe dem, de gør virkelig ondt at have på, men de er bare så fine.. 
De her ballarinaer er de nyeste til min skosamling. De er enkelte og passer til alt, jeg elsker den lille sløjfe. De er fra h&m og har kostet 80 kr. 

De her er klart de sko jeg holder mest af. Tror godt alle kender dem. Men jeg syntes bare de er helt fantastiske. Men jeg er lidt skuffet over dem... Jeg fik dem i slutningen af november og den sorte farve er næsten blevet grå, jeg skal hele tiden farve dem og det er super nederen... De er købt i foot locker for 900 kr. 

JAJA jeg elsker sko!
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar