mandag den 1. april 2013

Sidste feriedag..

Hej alle,

Jep, idag er min sidste feriedag inden vi skal tilbage til efterskolen. Faktisk skulle vi havet været tilbage på skolen i dag, men da der er lockout fra imorgen syntes de at vi skulle vente med at komme tilbage imorgen (ja lockout rammer også efterskoler...) Men hvorfor komme tilbage når der ingen undervisning er? Det ved jeg egentlig heller ikke og alligevel. Når man gå på en efterskole er det typisk kun noget man er i et år, når man går i  folkeskole er man der i 10 år, så det er nemmere at samle op på spildte dag hvor du hygge med vennerne. Min efterskole syntes ikke at vi skulle smide uger væk af et efterskoleophold, bare fordi der er lockout. Selv om der ikke er undervisning, må vi godt være på skolen, lærerne må selfølgelig ikke.. Men vores forstander og UV vejleder, har skrevet og sagt at de godt vil ''passe'' os når lockouten træder i kræft. Det er vi alle supper tanknemmelige for. Så imorgen tager jeg tilbage til efterskolen, men ikke for at blive undervist, vi skal nemlig hygge.

Dagen i dag er gået med at være ude i vores kolonihave hus.

Nu vil jeg læne mig tilbage og nyde en film mens jeg venter på kage, som min far har lavet. Den får i sikkert et billede eller to af senere. Skal også pakke min taske, til imorgen. Håber ikke lockouten vare for lang tid, for jeg har fødselsdag i næste uge (d. 12 april).

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar