mandag den 15. april 2013

Lockout uge tre...

Hej alle,

Undskyld jeg ikke lige fik skrevet igår, men jeg havde ikke noget internet..

Igår var jeg ude i min kolonihave hele dagen for at gøre klar så vi kunne flytte ud snart.

Igår tog jeg så også tilbage til skolen.

Idag har vi så haft medie dag, hvor medie eleverne nok mest skulle på banen. Det gik ud på at vi skulle være kreative og lave fx. en video om skolen værdiggrundlag, det var egentligt meget sjov, i aften skal alle vise det de har lavet og så bliver der så fundet en vinder.

Ud over det så EEEEELSKER jeg at være på slottet når det er varmt og solen skinner, folk er ude i slots parken og folk sidder på bænkene rundt omkring. Det er jo næsten som om det er sommer lige nu tror det er omkring 17 grader uden for så jeg er hoppet i shorts og en t-shirt. Det er bare super lækkert når det er sådan et vejr!
Outfit
 Shorts - Gina Tricot
T-Shirt- Gina Tricot
Trøje - Abercrombie


Det ligner godt nok at vejret er helt vildt dårligt, men det er mega godt... Også er det et lorte kamera som er i min computer.. 

Jeg elsker sol !!

Vender tilbage imorgen eller i aften med hvem der har vundet 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar