onsdag den 3. april 2013

Lockout...

Hej alle,

Undskyld at jeg ikke lige fik blogget igår.. Det var en rimelig underlig dag.. Vi tog tilbage til efterskolen, først var mit tog aflyst.. Og så skulle jeg finde ud af noget andet.. Jeg tog så til Hovedbanegården hvor jeg så tog toget en time senere. Da vi kom til Tølløse fik vi af vide at lærerne ville så ved stationen, og sige til os at vi skulle tage hjem, men vi tog alle til efterskolen. Da vi kom til efterskolen var der møde om hvad vi skulle lave her tirsdag til fredag. Tirsdag skulle vi egentlig bare være på skolen, idræt skulle så finde på tre lege som hele skolen skulle lave. Det endte med at drengene spillede fodbold og nogle spillede rundbold på vores fodboldbane. Jeg sad sammen med nogle af pigerne i solen for at få lidt sol.

Idag har vi været på eksperimentariet. De fleste syntes nok at det var meget sjovt, men jeg syntes det var lidt kedligt.. Vi gik rundt og hyggede os, senere gik vi i Waterfront centeret (som ligger lige ved siden af). Jeg købte nogle ballerinasko i H&M, de er sorte uden noget tingel tangel. Vi var hjemme her kl. 16.

Vi kan ikke lave så meget, men skriver imorgen om hvad der skal ske resten af ugen, vi skal nemlig spise nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar