lørdag den 20. april 2013

Lørdag?

Hej alle,

I morges vågnede jeg op og troede det var fredag og at jeg var på efterskolen, men da jeg så kigger mig omkring så ligger hjemme i på mit værelse og det var så også lørdag... Kan slet ikke finde ud af hvilke dage det er mere, har det som om at vi er gået på sommerferie og at efterskolen bare er en af de kolonier man kan komme på. Men sådan er det jo ikke. På min efterskole har ledelsen lavet et ''worst case scenario'' fordi det siges at lockouten kan komme til at være 10 uger. De har så derfor været nød til at lave en plan for hvornår skolen holder åben og hvornår den er lukket. Det er egentligt meget rart at vide at de vil gøre alt for at vi kan komme til at være så meget på skolen som muligt.

Idag har jeg lavet helt vildt meget, ved slet ikke hvordan min mor og jeg har nået alt det. Først var vi ude at kigge på gulvtæppe, så ud at kigge på skab et sted og ud at kigge på skab et andet sted. Så kørte vi til rådhuspladsen for at betale min veninders rejse til kreta hos star tour. Efter det kørte vi hjem i lejligheden med nogle ting, og så var klokken lige pludselig 16 og min far som har været på kreta i en uge kom hjem her idag, så ham skulle vi hente 16:30. Så vi kørte ud i lufthavnen for at hente ham. Jeg stod og ventede i meeeega lang tid på at han kom ud, for hans kuffert var kommet ind i flyveren først. Vi kørte så hjem igen, og nu har vi så lige spist. Når min far rejser til Kreta alene plejer han altid at købe noget til mig, og denne gang havde han købt noget som jeg har ønsket mig i rigtig lang tid. Han havde nemlig købt Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector LÆS OM DEN HER Jeg er nemlig rigtig ked af at jeg har ar efter urenheder i ansigtet, så den her skulle hjælpe med at få dem til at gå lidt væk. Håber så inderligt at det virker og hvis det gør det, så køber jeg en til når jeg skal til Kreta i sommerferien.

Her er lige nogle billeder fra min dag

Der er så dejligt ved søerne i kbh om sommeren 

Langelinje idag, der var godt nok mange motorcykler 










Imorgen skal vi allerede tilbage til efterskolen, den her weekend er godt nok gået hurtigt. 

Vi ses! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar