lørdag den 13. april 2013

YAAAAAAY fødselsdag!!

Hej alle,

Ja underskyld jeg ikke lige fik skrevet igår. Lige pludselig havde jeg bare helt vildt travlt..

D. 12 april:
Min dag startede med at min mor vækkede mig med sang, da hun så var nået til andet vers kunne hun ikke huske mere af den. Hihi det var nu meget sødt. Efter det gik jeg i bad, og så var det ellers bare ud og handle. Vi handlede så alle de ting vi skulle bruge og så var vi først hjemme kl 15 eller 16. Mine gæster ville komme kl 17, og Victor ville komme 16:30, så vi havde bare meeega meget stres. Men altså jeg havde en rigtig god dag og jeg fik den gave jeg ønskede mig aller mest jeg fik nemlig min Iphone 4, hihi Jeg er så glad for den. Jeg fik den i hvid, hvilket jeg også havde ønsket mig den i. Min iphone fra gaven fra min familie, og fra Victor fik jeg en kop som lignede en linse til et kamera, først troede jeg han havde købt en linse til mig, men der fik han mig sku, haha det var en sjov gave. Jeg fik faktisk også to gaver mere, jeg fik nemlig en taske som kan rulle, så jeg er fri for at bære min weekend taske på ryggen mere. Og så fordi min far to til Grækenland idag, her i morges købte han nemlig ''clinique even better clinical dark spot corrector'' ifølge clinique, så virker den 58% og hvis den gør det så er jeg sku en rigtig glad pige uden mørke mærker i ansigtet.

Her i morges kom Mie, Emma, Nanna & Rosa for at spise brunch. Det var også super hyggeligt og virkelig dejligt at se dem igen. De havde også taget en gave med til mig. De (luskebukse) havde snakket med min mor om hvad jeg ville få i fødselsdags gave. Så de besluttede sig for at købe den gave til mig, at jeg kunne designe mit eget cover til min iphone, med egne billeder og sådan noget. Det er en super og helt vildt sød gave, sammentidigt er den personlig. Den gave kan købes HER


Min lagkage fra igår, mhhh den smagte godt og så var der jo jordbær på!

Brunch imorges, ej hvor var det lækkert!

Følg min instagam: Natusji

Imorgen skal vi tilbage til skolen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar