tirsdag den 9. april 2013

Torvehallerne, Frederiksberg centeret, Dalle Valle, Rundetårn & Jordbær med chokolade og champagne = TAC

Hej alle,

Idag har faktisk været lidt hektisk, i morges efter jeg havde skrevet indlægget før dette blev jeg rigtig dårlig. Jeg fik rigtig mange smerter i ryggen og en mega slem kvalme fik jeg også. Jeg var faktisk faste besluttet på at jeg skulle skrive til dem at jeg ikke var sikker på at jeg kunne komme pga. jeg var blevet dårlig. Jeg tog et par piller mod smerterne i ryggen. Det hjalp dog ikke, så jeg satte mig med en varmepude på ryggen. Det hjalp lidt fordi jeg frøs også helt vildt. Lige pludselig kunne jeg mærke at min kvalme ikke kun var kvalme (så kan i selv regne det ud) jeg fløj op at sofaen for at jeg kunne brække mig. Efter jeg havde gjort det, havde jeg det bare 100 gange bedre. Smerterne i ryggen var der stadig men de skulle bare gås væk. Det endte så med at jeg tog ind til de andre halv to hvor vi havde aftaltes at mødes.
Vi gik over i torvehallerne, og gik lidt rundt, for vi skulle gå og vente på Sofie som kom en halv time senere. Efter det tog i metroen til frederiksberg centeret for at få ben og jerry is. Det var bare super godt. Efter det tog vi tilbage til strøget, og så skulle vi jo finde et sted at spise noget frokost. Dog var det ikke så nemt, tror vi brugte en time på at finde Dalle Valle, jeg blev nød til at ringe til min mor efter hjælp til at finde den. Til sidste fandt vi den dog. Så skulle vi finde på noget at lave, så vi gik i torvehallerne igen. Der fandt vi så ud af at vi ville op i rundetårn, så de gjorde vi. Vi kaldte faktisk den her dag for ''sightseeing i københavn''. Efter rundetårn gik vi i torvehallerne igen (hæ ja dem fra landet skal jo lige se det hele) denne gang købte vi så jordbær og champagne som vi så ville spise til dessert. Efter det skulle vi lige købe noget pizzadej fordi vi skulle have hjemmelavet pizza. Vi gik hjem til mig og vi fik pizza. Så hyggede vi ellers med jordbær og champagne efter vi havde spist. De er næsten først lige gået. Mine fødder gør efter idag bare super ondt, kan virkelig mærke at jeg har været ude at gå rigtig langt!!

Idag har bare været en suuuuuper hyggelig dag, det var så godt at være sammen med dem. Os i TAC  har en underlig humor, så vi fik da grinet en hel del. Sofie og Mikkels er nok den mest sorte humor i hele verden, men det er så sjovt at høre dem tale sammen. Ej hvor jeg elsker de mennesker!


Såååååå lækkert!!!!!!!

Kunne leve af det her!!!

Jeg elsker jordbær med chokolade!!!!

Ej hvor bliver jeg sulten af det her!!!!

Håber ikke i blev for sultne, vi ses!! Jeg købte forresten også en bluse idag, men den må i se på et andet tidspunkt - jeg vil smutte i seng



4 kommentarer:

  1. Jeg tror også jeg må prøve torvehallerne.
    Mikkels morfar

    SvarSlet
  2. Super fedt indlæg!! Elsker elsker elsker TAC!

    SvarSlet
  3. Tovehallerne er super fedt!

    SvarSlet
  4. Jeg eeeelsker også bare TAC

    SvarSlet