onsdag den 10. april 2013

Sommer Sommer Sommer

Hej alle,

Åhh hvor jeg dog savner sommeren. Jeg savner at kunne side udenfor, i short med brune ben. Jeg savner at gå rundt på græs med bare tær. Jeg savner at kunne gå ud i vores have og spise alle de jordbær der er. Jeg savner at kunne gå ud i vores drivhus og spise mig mæt i tomater og agurker. Jeg savner at rejse, at sidde i Grækenland i 40 graders varme. Jeg savner at når jeg kommer hjem fra Grækenland at spise blåbær fra haven. Jeg savner at lege vandkamp med dem jeg er tættest på. Jeg savner at gå rundt i København og se de overfyldte parker, hvor folk ligger og soler sig. Jeg savner at spille rundbold på græs, mens solen varmer os. Jeg savner duften af ny slået græs. Jeg savner at se blomsterne springe ud. Jeg savner at se raps markerne blomstre. Jeg savner at danmark er et varmt sted.

Her idag er jeg gået helt amok med billeder af ting som minder mig af sommer. Her er nogle af dem:



















Dette billede er af mig i 2011, på det her tidspunkt havde jeg været på Kreta i 10 dage. Ej hvor jeg savner at være brun... Jeg ser så meget frem til sommer og sol!


Følg med på min instagam: natusji 
der har min sommer feber også ramt...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar