tirsdag den 9. april 2013

JA, JA, JA DET ER IDAG!!

Hej alle,

Jeg er så træt af den her lockout, det da meget fint at man kan være hjemme og sådan, men jeg gider det ikke mere. Jeg syntes bare det er så træls. Og så har jeg fødselsdag på fredag, jeg ville gerne havet holdt fødselsdag på efterskolen, med alle dem jeg holder mest af. Men det kommer jeg så ikke til.

Idag skal jeg så i torvehallerne og ud at spise is. Jeg glæder mig super meget til det. Har sku savnet TAC, på det seneste har den nemlig været meget svært at kunne holde TAC pga. OSO, en masse afleveringer, obligatoriske aftenarrangementer som langbold og musical. Idag er så dagen hvor vi bare skal hygge og hygge noget mere. Solen skinner dog er det ikke så varmt, men så må vi jo bare tage massere af tøj på.

Ha en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar