søndag den 21. april 2013

Søndag

Hej alle,

Idag skal vi jo tilbage til skolen. Og da det vidst nok er godt vejr udenfor, så tror jeg at jeg ligger mig udenfor, på vores bagterrasse for at få noget sol og varme. Det plejer jeg at gøre hvert år og når vi så rejser til Kreta plejer jeg ikke at være helt krid hvid (ikke fordi jeg er det, er sådan altid lidt brun).

I den uge vi går ind i skal vi vidst ikke lav noget mandag og tirsdag, men onsdag skal vi på den blå planet. Min mor har godt nok været der ude og siger det ikke er noget at råbe hurra for. Dog glæder jeg mig alligevel. Efter vi har været på den blå planet, så tager jeg hjem selvom der er en skoledag mere tilbage. Jeg kan bare ikke se hvorfor jeg skal med tilbage til skolen, når vi alligevel er i københavn og det er der jeg bor. Vi skal vidst alligevel ikke lave noget torsdag andet end rengørning, så jeg tager bare hjem. Jeg skal godt nok mødes med min veninde i kbh efter den blå planet. Det glæder jeg mig også til.

Tror også snart jeg skal til at ha pakket min taske til efterskolen.

Vi ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar