mandag den 8. april 2013

Glæder mig til imorgen

Hej alle,

Da jeg ikke rigtig skal lave noget idag, glæder jeg mig bare helt vildt til imorgen.

Imorgen skal jeg være sammen med Sofie, Mikkel & Victor. Vi har sammen den her gruppe som hedder TAC som står for The Appel Club. På efterskolen spiser vi æbler sammen om aftnen når vi har tid, ellers hygge vi bare nogle gange. Det startede vidst i oktober måned, hvor vi alle sad inde i spisesalen på efterskolen. Vi blev bare lige pludselig enige om at vi skulle have en æble klub sammen. Lige siden har vi bare haft det sjovt sammen.

Imorgen skal vi så være sammen vi skal in i torvehallerne & så skal vil til ''Free Cone Day 2013'' - det var hvor Ben & Jerry giver gratis is i deres butikker. Tror måske også at vi går på cafe eller noget, men de finder vi ud af. Det bliver helt sikkert helt vildt hyggeligt.


Jeg elsker bare Ben & Jerry is!! 

Jeg tror der kommer et indlæg om sko lidt senere, har nemlig tænkt på det i noget tid. 


Vi ses



Ingen kommentarer:

Send en kommentar