søndag den 28. april 2013

Fest!!!

Hej alle,

Det var godt nok en sjov aften/nat, jeg har aldrig danset så meget til en fest. Haha, det kan slet ikke beskrives hvor sjovt det var. Det var en 17 års, så 17 shots skulle der tages. Der var en DJ, som spillede super godt musik. Alt i Alt var det bare en meeeega sjov aften!!

Imorgen skal vi tilbage til efterskolen og jeg må indrømme at jeg faktisk ikke helt orker... Nu skal vi til at have stilletime igen HVER DAG... Der kommer sikkert mega mange lektier.. Og om to uger starter vores eksamner... Jeg orker det slet ikke... Jeg glæder mig bare til at se alle igen!

Rosa, Mie og jeg mødes inden festen for lige at gøre os klar, her er Mie (min roomie) og jeg blevet færdige mens Rosa lige manglede det sidste.



Min make-up var utrolig smuk og jeg fik dækket alle de steder jeg ville!! Rosa lagde øjnskygge på mig, for det er jeg bare for dårlig til.. 

Men vi ses! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar