torsdag den 18. april 2013

Vandkamp og Natteløb

Hej alle,

Fik ikke lige skrevet igår, men det var bare fordi vi lavede noget hele tiden. Catja og Jeg var nemlig, helt gennemblødte fordi, vi begyndte at sprøjte vand på vores kærester.. Det der kom ud af det var at vi var 4 mod 2... Det resulterede så i at Catja og Jeg var helt våde fra top til tå... Så aldrig og jeg mener ALDRIG lav vandkamp mod 4 drenge...

Idag, har vi bare set film og hygget, vi fik derfor pizza til frokost, bare fordi vi skulle have hygge dag.

I aften/nat skal vi lave natteløb. Vi ved egentligt ikke ret meget om det, så vi venter bare spændt, det starter her kl 22 regner vi med.

Imorgen tidlig, skal vi først spise halv 11, og så skal vi have lækker brunch, det glæder vi os alle meget til.

Imorgen skal vi jo hjem, det glæder jeg mig til, for jeg skal jo hjem til min iphone og ha' gang i den.

HIH, vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar