fredag den 26. april 2013

Tag dig sammen!!

Hej alle,

Fik ikke lige skrevet igår, det må i undskylde, håber i overlever!

Igår, fik vi jo alle sammen afvide at lockouten er slut. Heldigvis for det, men det er bare ikke okay at vi får 11 dage til at gennemgå 1 måneds pensum. De skriftlige prøver starter allerede d. 13 maj. Så derfor satte jeg mig til at læse noget af mit fysik pensum igår og fik skrevet en masse notater til. Som jeg også skrev i foregårs ville jeg ud og løbe en tur. Og det fik jeg faktisk taget mig sammen til. Godt nok løb jeg ikke særlig langt kun 2,5 km. men så gik jeg også hjem og trænede ben og mave i en halv time. Jeg fandt nemlig to apps, hvor det er trænings programmer, de hedder ''træning'' skal nok sætte et billede ind af apps, så bliver det lidt nemmere at finde dem. De var egentlig meget gode at bruge og de var også lidt hårde at bruge. Tror snart jeg vil begynde at løbe nogle gange om ugen, jeg må bare til at tage mig sammen.

Idag skal jeg hjem til min kæreste, fordi han har fødselsdag imorgen. Jeg ville rigtig gerne havet kommet imorgen på hans fødselsdag, men da jeg skal noget andet imorgen, kan jeg ikke nå at være til begge ting.

Tror bare jeg smutter nu, skal til at gøre mig klar. Står lidt i en tøj krise med hvilken bluse jeg skal tage på. Det kender vi nok alle til.

Vi ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar