torsdag den 4. april 2013

Lockout dag nr. 3...

Hej alle,

Jeg føler mig rastløs, Jeg føler mig som et sandkorn i Sahara, Jeg føler at der er ingen som tænker på os elever. Vi elever som sidder i midten af al snakken, vi har intet at skulle have sagt. Vores lærere er lockoutet, vi får ingen undervisning. Der er under 1 måned til vores første eksamen. For mit vedkomme så er vi ikke færdige med pensum i tysk, matematik & fysik. Det eneste fag hvor vi er færdige med pensum er i dansk, men vi er en klasse hvor over halvdelen ikke har nået at skrive en synopse, som vi skal bruge til vores mundlige eksamen... Jeg forstår ikke hvorfor politikerne og lærerforeningerne ikke lytter til lærerne, det er jo dem der ved hvordan man laver deres job bedst.

Hæ ja, jeg skulle lige ud med det her. Idag på skolen fik vi nemlig af vide at på søndag lukker skolen til på næste søndag (d. 14 april), jeg syntes bare det er super ærgerligt, alt det sker fordi der er lockout...

I går, var der rigtig mange som sagde de ville tage hjem her torsdag. Jeg havde egentligt også snakket med min mor om det fordi, jeg ikke kunne se nogen grund til at blive på skolen. Vi lavede alligevel ikke ret meget. Så nu er jeg altså hjemme, og imorgen kan jeg sove rigtig lææææng, hvis det kan lade sig gøre.


Jeg smutter igen - Følg min instagram som hedder: natusji

Ingen kommentarer:

Send en kommentar